W środę 24 marca odbyło się uroczyste otwarcie łódzkiego centrum handlowego Port Łódź, inwestycji wartej ok. 200 mln euro, której realizacja trwała blisko 16 miesięcy.
Komercjalizacją centrum wspólnie z Działem Najmu Inter IKEA Centre Polska S.A. zajmuje się firma Cushman & Wakefield, międzynarodowy doradca na rynku nieruchomości komercyjnych.
Port Łódź jest jednym z największych obiektów handlowych w regionie. Zajmuje powierzchnię 127 tys. mkw., z czego ok. 100 tys. mkw. przeznaczonych jest pod wynajem. Strefa rekreacyjno-handlowa z placem zabaw, sceną i zadrzewionym ogrodem obejmuje ok. 10 tys. mkw. Obiekt posiada także patio, łączące funkcje rekreacyjne i wypoczynkowe. W bezpośredniej strefie zasięgu kompleksu mieszka ok. 1,5 mln potencjalnych klientów.
Ponad 33 tys. mkw. powierzchni kompleksu zajmuje IKEA. Do grona najemców należą Leroy Merlin, H&M, C&A, RESERVED, Cropptown, House, Mohito, Home&You, Cubus, Benetton, ExiSport, Saturn, RTV EURO AGD, Douglas i inni czołowi przedstawiciele krajowych i zagranicznych marek. Docelowo w Porcie Łódź znajdzie się ponad 200 sklepów i punktów usługowych o zróżnicowanej ofercie.
PODSTAWOWE DANE:
Powierzchnia centrum handlowego: 127.000 mkw., w tym sklep IKEA (33.000 mkw.)
Całkowita powierzchnia najmu: 100.000 mkw.
Ponad 200 sklepów i punktów usługowych o zróżnicowanej ofercie
Liczba miejsc parkingowych na parkingu zewnętrznym i w podziemnym garażu: 4.500
Dojazd samochodem z centrum miasta: 15 minut
Otwarcie: 24 marca 2010 r.
W centrum obiektu powstanie strefa rekreacyjno-handlowa o powierzchni 10.000 mkw. z placem zabaw, sceną i zadrzewionym ogrodem.
Port Łódź ilustracjaCushman&Wakefield Polska, po kliknięciu powiększenie